توضیح: عکس بالا را در آخرین یورشم به هارددیسک کامپیوتر آرش بدست آورده ام. از او سپاسگزارم

سلام! حرف خاصی برای گفتن ندارم. تنها شما را به خواندن یک ترانه ی تازه دعوت می کنم. در انتظار نظراتتان هستم.

می بوسمت ای ماه!

می بوسمت ای ماه! ای شادی دلخواه!
می بوسمت هم بغض! هم گریه، ای همراه!

می بوسمت تا شب! تا انتهای تب!
می بوسمت تا یاس! تا آخرین کوکب!

می بوسمت تا روز! تا بوسه ای تن سوز!
می بوسمت تا نور! تا نور شب افروز!
××
با هر نگاهِ تو! / با لمسِ آهِ تو!
من شعر می سازم! / من گریه می بازم!
من با تو من میشم! / عطر وطن میشم!
با تو صدا با من! / «رنگ خدا» با من!
با تو ستاره چین! / در این شب سنگین!
با بوسه ات همراه! / از بغض تو آگاه!
با خنده ات شاعر! / در عطر تو عابر!
من با تو من میشم! / عطر وطن میشم!
یک آسمان با تو / رنگین کمان با تو
هرم نفس با من / لمس هوس با من
تو شادیِ دیدن / معنای خندیدن
تو الفت جاری / رویای بیداری
من خوابِ بی تعبیر / یک قاب بی تصویر
من لرزش یک دست / افتادن یک مست
تو اوجِ آوازی / کوهی سرافرازی
تو خوبِ بی مرزی / آبی ترین سبزی
من زردیِ مرگم / خالی ترین برگم
من با تو من میشم! / عطر وطن میشم!
××
می بوسمت ای ماه! ای شادی دلخواه!
می بوسمت هم بغض! هم گریه، ای همراه!

می بوسمت ای یار! ای یار بی تکرار!
می بوسمت صد بار! در لحظه ی دیدار!
(ح.ع)

Thanks for what you were,what you are
Thanks for what you did,what you do
Thanks for whatever you are
Thanks for whatever you do
Dedicated to you honey

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیر مسئول پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شد:(12/4/1382):::::::::فرار ابراهیم نبوی به فرانسه--------1روزبازداشت من-----------سعید عسگر=2+عشق و شعر یک باتوم دارم برقیه)

shero پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ب.ظ http://shero.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سر بزن

سعید پارسا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:21 ب.ظ http://hairyman.persianblog.com

بازهم یک شعر زیبای دیگه ممنون که به وبلاگ من سرزدی ...

وحید پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:46 ق.ظ http://siavash-gh.persianblog.com

سلام
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشید و وبلاگتان مثل همیشه پربار باشد. نام بردن از یغما گلرویی و همچنین نام وبلاگتان بود که توجه مرا به خود جلب نمود. خیلی خوشحال خوتهم شد که به وبلاگ من و یکی از دوستانم که در مورد آثار و کارهای سیاوش قمیشی است سری بزنید.
ارادتمند . . . وحید ف.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد